REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ PRODUKTY BEZGLUTENOWE -20% NA FACEBOOKU

 Niniejszy regulamin określa zasady uczestnictwa w promocji „Produkty bezglutenowe -20% na Facebooku"

  1. Organizatorem promocji „Produkty bezglutenowe -20% na Facebooku” jest „Dr. Oetker Polska” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku 80-339, przy ul. Adm. Dickmana 14/15, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk - Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS nr 0000005349, posiadająca NIP 5840201571, REGON 190541270.
  2. Promocją objęte są następujące produkty: Sernik na zimno bez glutenu, Kopiec Kreta bez glutenu, Babka cytrynowa bez glutenu,  Babka czekoladowa bez glutenu, Słodka Chwila Kisiel z kawałkami owoców smak owoców leśnych bez glutenu, Słodka Chwila Kisiel z kawałkami owoców smak malinowy bez glutenu, Słodka Chwila Kisiel z kawałkami owoców smak truskawkowy bez glutenu, Budyń smak śmietankowy bez glutenu, Budyń smak czekoladowy bez glutenu, Budyń smak waniliowy bez glutenu, Galaretka o smaku cytrynowym bez glutenu, Galaretka o smaku wiśniowym bez glutenu, Galaretka o smaku truskawkowym bez glutenu.
  3. Z promocji mogą skorzystać zalogowani i niezalogowani klienci e-sklepu Dr. Oetkera, którzy wpisali odpowiednie hasło w polu kod rabatowy w potwierdzeniu złożenia zamówienia. Rabat jest dostępny dla pierwszych 500 osób.
  4. Promocja trwa od 29.07.2017 do 20.08.2017.
  5. Promocja prowadzona jest w sklepie internetowym pod adresem https://e-oetker.pl/
  6. Uczestnik promocji, który w czasie trwania promocji dokona zakupu produktów objętych promocją otrzyma na te produkty rabat w wysokości 20 %. Przyznany rabat nie podlega kumulacji. Uczestnikowi nie przysługuje prawo do żądania ekwiwalentu pieniężnego w zamian za przyznany rabat.
  7. Promocja nie łączy się z innymi promocjami i nie dotyczy produktów objętych wyprzedażą.
  8. Reklamacje mogą być zgłaszane na adres Dr. Oetker Polska Sp. z o.o., ul. Admirała Dickmana 14/15, 80-339 Gdańsk do dnia 30.07.2017. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres osoby składającej reklamację, jak również dokładny opis i powód reklamacji. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia otrzymania.
  9. Z jednego adresu e-mail można złożyć tylko jedno zamówienie.

Szybka dostawa

Zamówienie dokonane do godz. 12.00 wysyłka jeszcze dziś!

infolinia

*infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 10-15. Koszt to 1 impuls połączenia lokalnego zgodnie z cennikiem Operatora.

Wygodne płatności

Szybkie, wygodne, bezpieczne.

Zapisz się do naszego newslettera

Poinformujemy Cię o nowościach w naszym sklepie.